AU Graduation 2009- Graduating Class 37

Share this:

พิธีรับใบปริญญาบัตรจะมีขึ้นในวันเสาร์ที่ 23 มกราคม พ.ศ. 2553 ณ ศูนย์ประชุมแห่งชาติสิริกิตติ์ และจะมีการซ้อมในวันอาทิตย์ที่ 10 มกราคม พ.ศ. 2553 โดยนักศึกษาที่จบการศึกษาระดับปริญญาตรีแล้ว ต้องลงทะเบียนรับใบปริญญาบัตร

The Commencement Exercises will be held on January 23, 2010 (Saturday) at the Queen Sirikit National Convention Center and the rehearsal will be held on January 10, 2010 (Sunday).

ในการจะจบการศึกษาระดับปริญญาตรีได้ต้อง
In order to be graduated, please make sure that?

* ทำทุกอย่างที่สาขาที่นักศึกษาได้ศึกษามาบังคับให้ทำ
All the program requirements are completed

* ใบรับรองผลการศึกษาถูกต้องทุกประการ
All transcript details are correct (Transcript can be obtained with Graduation Status confirmed
and dated after all the program requirements are completed)

นักศึกษาระดับปริญญาตรีต้อง
All Bachelor degree students are required to complete the following:

* ผ่านวิชา Ethics Seminars เป็นจำำนวน 8 ครั้ง
All 8 Ethics Seminars in order to graduate. Otherwise please contact the Office of Student Affairs at St. Martin Center for Professional Ethics & Service Learning, 14th floor, CL building, Suvarnabhumi Campus, Tel 0-2723-2140 or 0-2723-2149 or www.sainet.au.edu

*ต้องผ่านอิ๊ง 4
English IV (If the grade is shown as ?I?, please contact IELE)

* ต้องผ่านการฝึกงานมา สำหรับคณะ Hospitality and Tourism Management or Business Computer major
Training/Internship: This is required for Hospitality and Tourism Management or Business Computer major.
If not completed or grade is not yet released, please contact the department concerned.

*จัดการเรื่องทุนการศึกษาให้เรียบร้อย
Scholarship and Loan Clearance (Please contact Financial Aid & Scholarship Division 14th floor, CL building, Suvarnabhumi Campus, Tel 0-27232147-8)

* ต้องแจ้งเมเจอร์ ไมเนอร์ให้เรียบร้อย
Major / Minor / Concentration : If not yet declared, please submit petition at the Office of the University Registrar, Window 7, M building, Hua Mak Campus.

*ต้องไม่มีหนังสือที่ยังไม่ได้คืน
Library Clearance : All borrowed books have to be returned, all fines have to be settled to obtain library clearance evidence.

* ถ้ามีการเปลี่ยนชื่อระหว่างศึกษา ก็ต้องยื่นหลักฐานการเปลี่ยนชื่อ
Name / Surname Change : If you have changed your name during your studies, please make sure necessary documents have been submitted to Office of the University Registrar, Window 7, M building, Hua Mak Campus

ข้อมูลเพิ่มเติม http://www.graduation.au.edu/
For more information http://www.graduation.au.edu/

Share this:

Related Articles

เมเจอร์คณะ Arts มีอะไรบ้างนะ? แล้วแต่ละเมเจอร์เค้าเรียนอะไรกันบ้าง???

Share this:

คณะอาทของเอแบคที่นักศึกษาชอบเรียกกัน หรือคณะศิลปศาสตร์นั่นเอง! มีทั้งหมด4เมเจอร์ด้วยกัน ประกอบด้วย Business English, Business French, Business Chinese, Business Japanese              สวัสดีค่า วันนี้จะมาบอกเล่าว่าแต่ละเมเจอร์ของอาทที่เอแบคเนี่ย เป็นอะไรยังไง แล้วมีการเรียนในคลาสแบบไหน      …

Share this:

Late examination

Share this:

“REQUIRED DOCUMENTS FOR ?LATE EXAMINATION? APPLICATION เอกสารที่ต้องใช้ในการขอเลื่อนสอบ In case of ?sickness? กรณีที่ป่วย Medical bills, and medical certificate or a photocopy containing ?the doctor?s detailed diagnosis…

Share this:

ความแตกต่าง แพลน A B C ในคณะบริหารธุรกิจ (BBA) มหาวิทยาลัยอัสสัมชัญ(ABAC)

Share this:

มหาวิทยาลัยอัสสัมชัญนั้น มีชื่อเสียงในด้านการบริหารต่างๆ และ คณะบริหารธุรกิจ ถือเป็นคณะที่มีชื่อเสียงที่สุดในมหาวิทยาลัย เป็นคณะที่มีผู้คนเรียนมากที่สุดในเอแบคนั้นเอง ซึ่งในคณะบริหารธุรกิจ ได้แบ่งสาขาแยกย่อย ได้แก่ สาขาวิชาการตลาด      สาขาวิชาการจัดการ      สาขาวิชาการเงินและการธนาคาร      สาขาวิชาการบัญชี สาขาวิชาระบบสารสนเทศธุรกิจ      สาขาวิชาการจัดการการท่องเที่ยวและการบริการ     …

Share this:

Responses